 |
Forum Gry RPG Furlandia Forum gry MMORPG - Furlandia
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cariand
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Sob 20:51, 08 Lis 2008 Temat postu: Karty postaci |
|
|
1. Każdy gracz, który chce wziąć udział w sesji ma obowiązek wypełnić kartę swojej furlandzkiej postaci:
a) imię i ID
b)płeć
c)rasa
d)klasa
e)wyznanie
f)poziom
g)statystyki i zdolności, w których postać się specjalizuje - nie muszą być to dokładne dane, ale chociaż miejsce z rankingu graczy.
h) krótka historia postaci (może być ta z proflu)
i)wybrać dwie dodatkowe zdolności z następującej listy(dopasowane do charakteru postaci i historii, musi być napisane w jaki sposób postać ją nabyła
blefowanie - wmawianie nieprawdy w taki sposób, by druga osoba uwierzyła
ciche poruszanie - umiejętność chodu bez wydawania dźwięków
czytanie z warg
dyplomacja - umiejętność negocjacji
fałszerstwo - zdolność wytwarzania przedmiotów (z dostępnych materiałów), które mają wyglądać jak przedmioty zabezpieczone (stemple, monety, dokumenty, podpisy itp.)
jeździectwo
leczenie – umiejętność leczenia ziołami lub czarami innych postaci
nasłuchiwanie – umiejętność dokładnego słuchania – można wykryć skradających się przeciwników
odcyfrowywanie zapisów – odczytywanie zamazanych lub zapisanych kodem tekstów, inskrypcji
otwieranie zamków
pływanie
postępowanie ze zwierzętami – umiejętność radzenia sobie ze zwierzętami, poskramianie ich
przebieranie/występy publiczne – talent muzyczny lub aktorski; umiejętność podszywania się pod inne osoby
przeszukiwanie – zdolność znajdowania pułapek
stosowanie magicznych przedmiotów – umiejętność korzystania z przedmiotów, których postać w innym przypadku nie mogłaby użyć – np. różdżki czy zwoje z czarami dla wojownika
szacowanie/wycena – zdolność do właściwej oceny wartości przedmiotu
tajniki dziczy/sztuka przetrwania – zdolność radzenia sobie w trudnych warunkach, zdobywanie pożywienia
ukrywanie się
unieszkodliwianie pułapek
wiedza (historia, magia lub alchemia i matematyka)– ogólna znajomość wybranych nauk
wyczucie kierunku – zdolność orientowania się w terenie, niekoniecznie oparta na pozycji słońca, gwiazd lub kompasu, ale na własnym odczuciu.
wyczucie pobudek/empatia – umiejętność właściwej oceny pobudek rozmówcy
wyzwalanie się/ucieczki – wyzwalanie się ze sznurów, łańcuchów itp.
Zastraszanie – wymuszenia, straszenie, wyłudzenia
Zauważanie – umiejętność dostrzegania ukrytych istot
zwierzęca empatia – zdolność do wytwarzania silnego połączenia ze zwierzęciem, w taki sposób, że będzie ono słuchało poleceń swojego pana (na ile pozwala rozum zwierzęcia); telepatyczna komunikacja z nim (również na ile zrozumie zwierzę)
znajomość etykiety
2. Karty postaci mogą być zaakceptowane lub nie - jeśli nie spełniają wymagań, np. sensowności takiego charakteru
3. Dopiero zaakceptowane postacie mogą brać udział w przygodach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cariand dnia Sob 21:01, 08 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ziraya
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:55, 08 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
i ZASADA NR 1- MG udziela głosu, przez wskazanie osoby i pytanie typu "co robisz"? a nie że się w ferworzewalki przekrzykujemy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cariand
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Sob 20:56, 08 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
To są zasady co do kart, reszta będzie gdzie indziej i są do spisania. Niefortunnie początkowo ozwałem ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corvus Albus
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 23:00, 08 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Cariand, znowu wszystko fajno piękno, ale co jeżeli ktoś chce grać postacią o innej klasie niz ta w fur??:>
A z tymi umiejętnościami, niezły pomysł, ale bym proponował wziąć je od klas z jakiegoś systemu, i ja osobiście proponuje Kryształy Czasu oczywiście Mamy rozbudowany system umiejętności i nie trzeba wymyślać, a i szanse na wyjście podane praktycznie rzecz biorąc Ale to kwestia dogadania
Edit:
Tutaj macie to o co mi chodzi;) W prawym panelu wybieracie profesje i na samym dole są umiejętności klasowe
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Corvus Albus dnia Nie 0:20, 09 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ziraya
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:50, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam pytanie strategiczne- dlaczego Przeszukiwanie to tylko pułapki? Ja zawsze grałam tak, że Przeszukiwanie to znajdowanie wszystkiego- np. złota czy innych błyskotek też...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Clain Lieber
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:45, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Też tak grałem... ale wiesz nie sugerujmy się innymi settingami ;p To jest setting Carianda, więc on wymyśla reguły. Pewnie będzie Ci liczył demagi z tego ile masz siły na fur, albo siły woli także na fur i z tego wyjdą Ci ładne demagi nie przekraczające 10;p Tyle ode mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corvus Albus
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:44, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
hum... a może jednak zrobić kartę postaci jakąś taką normalną? Nie wykluczałoby to oczywiście odgrywania niektórych rzeczy w furlandii...
Edit:
Mam nadzieję Cariand, ze przewidujesz jakiś system awansów w poziomach fabularnych...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Corvus Albus dnia Nie 12:50, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cariand
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Nie 13:06, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ja mam pytanie strategiczne- dlaczego Przeszukiwanie to tylko pułapki? Ja zawsze grałam tak, że Przeszukiwanie to znajdowanie wszystkiego- np. złota czy innych błyskotek też... |
Naturalnie, to miałoby sens
Cytat: |
Też tak grałem... ale wiesz nie sugerujmy się innymi settingami ;p To jest setting Carianda, więc on wymyśla reguły. Pewnie będzie Ci liczył demagi z tego ile masz siły na fur, albo siły woli także na fur i z tego wyjdą Ci ładne demagi nie przekraczające 10;p Tyle ode mnie. |
Nie, nie będę nic liczył. Walki będą odgrywane przez silnik, więc to on się wszystkim zajmie.
Cytat: |
hum... a może jednak zrobić kartę postaci jakąś taką normalną? Nie wykluczałoby to oczywiście odgrywania niektórych rzeczy w furlandii...Smile |
Nie rozbudowujmy tego od początku. Na razie niech będzie jak najprościej, ewentualnie potem się rozbuduje.
Cytat: | Mam nadzieję Cariand, ze przewidujesz jakiś system awansów w poziomach fabularnych...Smile |
Na razie niekoniecznie, ewentualnie EXP na Furlandii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|