Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna Forum Gry RPG Furlandia
Forum gry MMORPG - Furlandia
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znowu robie zamieszanie:P

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna -> Ogólna dyskusja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 17:26, 19 Lis 2008    Temat postu: Znowu robie zamieszanie:P

kodeks Furlandii głosi:
11. Wypadki kradzieży na terenie królestwa nie podlegają jurysdykcji Sądu Najwyższego Furlandi. Jest to spowodowane tym, iż jedną z klas postaci jest złodziej, przypadek kradzieży karany jest poprzez właściwe mechanizmy gry. Z tego też względu nie można skutecznie wytoczyć powództwa przeciw złodziejowi. Złodziej nie ma prawa do posiadania immunitetu.

więc ja się pytam... z jakiej racji złodziejowi odmawia się czegoś, co ma każdy inny?? To jawna niesprawiedliwość przecież... to tak jakby wg. prawa rzemieślnik nie mógł ćwiczyć w szkole(przecież zajmuje się wyrobem broni, nie ma czasu na ćwiczenie...), czy mag chodzić do świątyni(wszak nie jest on kapłanem, jego magia nie pochodzi od bogów, wręcz ich złości), albo paladyn kupować na rynku(przecież połowa z tego ekwipunku jest kradziona)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziraya




Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:15, 19 Lis 2008    Temat postu:

oki, ale złodziej sobie kradnie kradnie i nie ubywa mu za to ene bynajmniej. Mój własny osobisty facet okradając 5-7 osób zarobił po 3k na sztuce i lvla dostał, bez jakiejkolwiek straty energii. Kurde , wychodzi, że to perpetum mobile- ładujesz wszystko w zręczność i do dzieła, a do walki łukiem jeszcze profity... i gdziez tu sprawiedliwość?
Poza tym takie majstrowanie i knucie na pewno jest męczące...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 18:27, 19 Lis 2008    Temat postu:

po raz, złodziej nie ma żadnych bonusów do walki. Do łuku też nie. po dwa, że złodziej zarabia tyle to tylko wina ludzi, którzy paradują z pełną sakiewką po mieście. Sami się proszą. To, że nie ubywa mu energia to błąd systemu raczej, jak najbardziej należałoby to zmienić. Ale to trochę inna dyskusja. A okradanie banku jak zapewne wiecie jest nieopłacalne, więc zlodziej z immu pozbawia się jedynej zalety jaką posiada i jest to tylko jego decyzja jak dla mnie.
Poza tym... złodziej z immunitetem nie może okradać mieszkańców, więc i o co chodzi?


Edit: A jeżeli nawet juz przyjmijmy, ze złodziej nie ma prawa do tego immunitetu... należałoby to zapisać w gmachu sadu a nie w tym czymś co jest do wglądu tylko po wylogowaniu się z gry. I wypadałoby dodać jakąś wzmiankę o sposobie karania... Choć wg. mnie zapis ten kontrolowały parametry gry, uniemozliwiając założenie immu złodziejom. Ale w tej erze pare rzeczy się zmieniło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corvus Albus dnia Śro 18:29, 19 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shastafana Cloth




Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 1012
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: TeŻe

PostWysłany: Czw 13:09, 20 Lis 2008    Temat postu:

Poza tym niektórzy grają złodziejem dla fabuły jak na przykład Ja. W nosie mam okradanie i nie bawi mnie "zdejmij immu załóż znowu", żeby mnie nikt nie atakował.

Jak Corvus pisał błąd systemu, ale okradający złodzieje nie mają immu to co się tych z immu czepiają? Oni levele na potworach biją, bo kraść nie mogą. Liczą się z tym ale wolą immu bo złodzieja wybrali z powodu walki łukiem lub jak już pisałam fabuły.

Wystarczy żeby immu było jak kiedyś: jak założysz to nie możesz zdjąć, jedynie podczas resetu i przepis jest zbędny, a nie ograniczać komuś możliwości gry, tym bardziej ze strony fabularnej. Bo Fur to już strzępki klimatu, a jak jeszcze będzie takie ograniczanie to ja też to oleję jak Solv i Fen i pójdę w pizdu. Bo gram fabularnie złodzieja, a okradanie innych i trzaskanie na tym leveli (czyli mechaniczne sprawy tej profesji) mam w głębokim poważaniu.
Ot co !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:25, 20 Lis 2008    Temat postu:

Dobra, uściśle to, co bym chciał zobaczyć, bo chyba nie do końca dyskusja ta przynosi pożądany efekt...

dwie możliwości:
1) (bardziej racjonalna, przynajmniej w mojej dziwnej główce) zlikwidować z tego czegoś co się nazywa kodeksem gracza wpis, jakoby złodziej nie mógł posiadać immunitetu. Skoro go założyłem, znaczy, ze ów blokada została z systemu. A skoro nie ma zapisu o karalnosci za immunitet w gmachu sądu, znaczy że jest to legalne. Więc po co robić nieścisłości...
2) zlikwidować ów nieścisłość albo przez ponowne nałożenie blokady immu na złodziei ( na co bym jednak nie liczył ) albo dodać odpowiednie akty prawne do gmachu sądu. Tylko wtedy pojawi się pytanie, co zrobić z tymi, którzy założyli immunitet zanim ten wpis pojawił się w kodeksie furlandii. Albo ich olać i kazać zdjąć im immu za swoją kasę ( co nie byłoby zbyt sprawiedliwe, większośći złodziei mimo wszystko na to stać nie byłoby. Poza tym... zdeczka nie sprawiedliwe... karac za prawo w gruncie rzeczy dopiero wprowadzone??:> wszak to chore...) albo dać im kasę na zdjęcie immu.


P.S. W moim mniemaniu Kodeks gracza w którym znajduje się wpis o zakazie posiadania przez złodzieja immunitetu ja osobiscie uwazam raczej za zbiór zasad moralnych niż kodeks karny. Poza tym, dalej, w tym samym kodeksie czytamy...
13. Każdy Obywatel Furlandi, któremu obca jest przemoc i chęć rozlewu niewinnej krwi, może aktywować Immunitet.
No i nie zapominajmy o jakże trafnym punkcie...
1. Każdy Obywatel bez względu na swą płeć, rasę ,klasę oraz rangę jest równy wobec prawa(...)
Co jest swojego rodzaju absurdem, gdyż dwa prawa wykluczają trzecie, podczas gdy wszystkie trzy znajduja się w tym samym akcie... eee... prawnym?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corvus Albus dnia Czw 20:22, 20 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shastafana Cloth




Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 1012
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: TeŻe

PostWysłany: Czw 20:15, 20 Lis 2008    Temat postu:

Popieram =) czyli zlikwidować ten punkt, lub zlikwidować ściąganie immunitetu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziraya




Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:34, 20 Lis 2008    Temat postu:

oki oki ... ale gdzie to wypisane jest? bo jak w prawie, to mogę to z tegoz prawa w minutke sio..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 21:39, 20 Lis 2008    Temat postu:

To jest w regulaminie gry, wyświetlanym przy rejestracji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziraya




Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:45, 20 Lis 2008    Temat postu:

a to juz trzeba poagitowac Xarra... petycje, podpisy i obwiescić wolę naszą Smile... tylko kiedy "znajdzie czas"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna -> Ogólna dyskusja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin