Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna Forum Gry RPG Furlandia
Forum gry MMORPG - Furlandia
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opisy ras i klas
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna -> Ogólna dyskusja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 0:22, 01 Lis 2008    Temat postu:

Ale mi chodzi o NOCNE elfy;P

Za 1 AP Nocne Elfy dostają:

* +1 do siły
* +4 do zręczności
* +4 do inteligencji
* +4 do szybkości
* +1 do wytrzymałości
* +1 do siły woli

Jak to się dzieje, że postać która jest drobniejsza od człowieka ma większą wytrzymałość od takiego trolla?Razz Nie mówię, ze trzeba wszystko zżynać, ale jeżeli wprowadza się modyfikacje to niech one będą logiczne;P Tylko jeszcze jedna uwaga... staty tutaj nie odpowiadają statom w fur^^ W Fur nocny elf ma +4 do szybkosci, zręczności i wytrzymałości, a nie do inteligencji jak tutaj;P Teraz to zauwazyłem;) Jeżeli by to było tak jak mówisz to nie miałbym większych zastrzeżeńWink
Pozatym... nocny elf jako mag to nie najlepsze rozwiązanie;P Mag potrzebuje Int, SW i zrączki bardziej a nie Int i szybkości;P SW NE nie ma wcale;P Chociaż nie no dobra... zrączka dla uników a szybkość na RC;) Ale to wtedy Int nie potrzebne tak bardzo;P
I tak oto powracamy do problemu, że o ile fur ma dużą różnorodność jeżeli chodzi o klasy walczące bronią, to Ci, którzy chcą wybrać maga są z góry na straconej pozycji...

Edit:
A potrafisz mi wytłumaczyć bonusy do klas??Razz Bo nadal nie pojmuje dlaczego złodziej ma bonus do inteligencji... nie wiem jak jest z innymi profesjami


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corvus Albus dnia Sob 8:19, 01 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Sob 15:29, 01 Lis 2008    Temat postu:

Bonusy powinny być tak, jak tu jest napisane. Czemu tak nie jest, nie wiem. W życiu nie dałbym im wytrzymałości. W każdym razie to nie moja wina Smile

Co do klas, to się nimi wcale nie zajmowałem, ale o ile pamiętam, to szansa na kradzież zależy od zręczności i inteligencji, ale zazwyczaj inwestuje się w to pierwsze, bo przy okazji przydatne jest do walki łukiem.

Cariandem ładowałem głównie w inteligencję, szybkości, mniej w SW i całkiem nieźle mi szło - tą postacią miałem chyba najlepsze wyniki w walce kiedykolwiek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:09, 01 Lis 2008    Temat postu:

tak, szansa na obrabowanie banku to było bodajże (zręczność+inteligencja)/poziom i wychodził % na obrabowanie. Co nie zmienia faktu, że bonus do samej inteligencji z klasy jest bez sensu^^ Rozumiem bonus do zręczności i inteligencji;P Zastanawiam się tylko jak inne klasy...^^
Wieczorkiem się wezmę za opisy następne;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 14:30, 02 Lis 2008    Temat postu:

Do pracy rodacy!

Cytat:
Orki niedawno przybyli do naszej krainy, lecz już zdążyli zaznaczyć swoją obecność. Znani są z pogodnego charakteru oraz umiejętności wyczyszczenia spiżarni w czasie krótszym niż legion wygłodniałych Krasnoludów. Mierzą oni od 170 do 190 cm wzrostu. Mają najczęście zielonawa skurę, większośc z nich nie posiada włosów, brązowe oczy. Cechą charakterystyczną tej rasy jest fakt iż
żaden z jej przedstawicieli nie nosi obuwia. Ogólnie nie przypominają Ludzi. Większość Orków jest nieco otyła, co wprowadziło już w błąd wielu przedstawicieli innych ras, albowiem jeżeli Ork zechce może porusząć się równie zwinnie jak Elf. Są przy tym bardzo wytrzymali na trudy. Jednak rzadko owe cechy ujawniają się w tej rasie, ponieważ nad brud gościnca oraz dreszczyk przygód, rasa ta przedkłada ciepło domowego kominka. Jeżeli już wyruszają w świat, to raczej z czystej ciekawości niż ze względu na jakieś szczytne cele. Jest to rasa bardzo pokojowa, żyje z dala od spraw wielkiego świata i nie miesza się do sporów innych istot. Mało który z nich para się rzemie�linika czy magą ale. Według niepotwierdzonych informacji wielu z podróżników tej rasy, którzy przybyli do Furlani zasiliło szeregi przestępczej organizacji znanej jako Gildia Złodziei. Śledztwo w tej sprawie trwa.


Hmm... pokrótce masa błędów ortograficznych, no a błędy językowe to już standard ;P
Co mnie zdziwiło... ja rozumiem, że furlandia nie musi kopiować, ale... chyba ktoś pomylił orków z hobbitami^^ przeczytajcie tylko ten opis;P
Dobra, biorę się za przerabianie, bo to jest hańba dla orków;P


"Orkowie to bardzo wojownicza i brutalna rasa. Mierzą oni od 170 do 190 cm wzrostu a ich wygląd zewnętrzny budzi obrzydzenie. Wysunieta szczęka w której osadzone są długie zęby, rzadkie czarne lub siwe włosy, częściej jednak ich zupełny brak, przygarbiona postura i zielona skóra powodują, że łatwo go pomylić z jakimś drapieżnikiem. Ich język dla większości ras to tylko bełkot, który jednakże nie wróży nic dobrego. Orkowie bowiem znani są ze swego okrucieństwa. Nomadzi tej rasy wyżynają w pień całe osady nie oszczędzając nawet niemowląt. Często nawet zjadają ciała poległych w walce przeciwników. Jednakże mimo ich brutalnych metod, są one dość inteligentne. Tam, gdzie osiądą budują przerażające machiny wojenne, których nie powstydziłyby się nawet krasnoludy. Potrafią też ujarzmiać dzikie bestie. W walce nie są zbyt silni ani szybcy, jednakże dzięki ich niebywałemu sprytowi dorównującemu nawet elfom oraz ich wytrzymałości zarówno fizycznej jak i psychicznej są w stanie pokonać wielu przeciwników. Orkowie najlepiej sprawdzają się jako lekkouzbrojeni wojownicy walczący łukiem. Zamiast jednak zaatakować pierwsi jak to robią elfy, wolą przetrzymać pierwszy grad ciosów, a następnie zaatakować z przerażającą precyzją."


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corvus Albus dnia Pon 14:28, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Nie 14:35, 02 Lis 2008    Temat postu:

Zmień na normalnego orka... Nie wiedziałem, że jest tu tak kretyński opis Smile Dobrze, że się tym zająłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HEKKATOR




Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:45, 02 Lis 2008    Temat postu:

potzrebujesz kolejnego glosu do tego aby sei wziasc za ten temat takze ork pelna geba, oblesny wulgarny smarczacy w swoj kaftan czy koszule ocharany i tlukacy sie wiecznie z kompanami i hierarchie w stadzie takiego go widze---nie snuje intryg na karte przetargowa sluzy tu jego krzywa i poszczerbiona szabla!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:29, 03 Lis 2008    Temat postu:

opis dodany;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wraith




Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:56, 04 Lis 2008    Temat postu:

ależ kombinujecie... ale to chyba dobrze po za tym ja na waszym miejscu stworzyłbym nowy opis, bo ten to jakiś taki "lipawy" jest...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:52, 04 Lis 2008    Temat postu:

Wraith, chyba na moim miejscu:P Jak mi się będzie chciało, to może i zrobię opisy od nowa... aktualnie po trochu poprawiam błędy które mnie osobiście drażnią... Jeżeli będzie taka wola ludu, to w napływie wolnego czasu mogę się pobawić z zupełnie nowymi opisami;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wraith




Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:16, 04 Lis 2008    Temat postu:

Wiesz ja tego napewno nie zrobię Razz bo do dziedzin humanistycznych mam strasznie daleką drogę. Ale skoro już się napatoczyłeś trza Cie jakoś wykorzystać xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:20, 04 Lis 2008    Temat postu:

Wiesz no ja też typowym humanista nie jestem Razz Na mat-fizie się dokształcam na co dzień Razz Ale z chęcią coś wykombinuje... mimo wszystko, postaram się najpierw jak najszybciej skorygować rażące błędy, a potem na spokojnie się stworzy opisy ras na nowo.
Tylko tak się zastanawiam... jest sens budować obszerne opisy? Skoro te widoczne są jedynie podczas wyboru takowych, po cóż się tak rozpisywać.... A podejrzewam, że Xarrowi się nie będzie chciało dodać opcji udostępniającej ów opisy w każdym momencie gry, ot tak, dla poczytania... ech... ciekawe czy przynajmniej te opisy wstawi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wraith




Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:53, 04 Lis 2008    Temat postu:

jak to Ar powiedział... nadzieja, nadzieja xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:45, 06 Lis 2008    Temat postu:

Pozwólcie, że trolle sobie narazie odpuszczę... może jakoś w między czasie je zrobie, bo kolejny dylemat się szykuje:P

Cytat:
Nocne elfy to istoty uważane przez większość ludzi za niebezpieczne, ale też niesamowicie piękne. To pierwsze okazuje się być najczęściej nieprawdą, choć to drugie jest jak najbardziej zbieżne z rzeczywistością. Z postury wyglądają jak zwykłe elfy, ale mają ciemną skórę, bardzo jasne włosy i czerwone oczy. Oto ich historia opowidziana przez elfiego mędrca - Methaldira. Jak sam mówi, zdarzyła się przed tysiącami lat.Niektóre elfy, które w ciągu całej historii Del Dendriel wywędrowały do ludzkich i nie tylko krain zdziczały. Niektóre zaczęły parzyć się z orkami i to z ich krwi powstała rasa nocnych elfów. Wywędrowali oni do jaskiń na płaskowyżu Gniledon i tam stworzyli sławne miasto Elbatum, na dalekim Wschodzie. Nocne elfy odziedziczyły po leśnym ludzie piękno, grację, spryt, a co najważniejsze długowieczność, natomiast po orkach odziedziczyli jedno: brutalność. Mieszanka elfiej i orkowej krwi zmieniła kolor ich skóry na obsydianowy.Dzieci nocy stworzyli wysoko rozwiniętą kulturę, której celem było podporządkowanie sobie innych kultur. Nadszedł wtedy straszny czas dla wszystkich ludów krainy, która dzisiaj zwie się Furlandią. Ludzie zwracali się do elfów, którzy pozostali głusi na ich prośby. Niestety, jak się później okazało, miało się dla nich źle skończyć. Mroczne elfy szły na zachód grabiąc, paląc i gwałcąc. W końcu pozostało tylko kilka ludzkich i krasnoludzkich enklaw oraz elfia - Del Dendriel. Mroczne elfy długo nie potrafiły wkroczyć do lasu dzięki Gwardii Łuku, jednak w końcu opór został złamany i elfy zostały zepchnięte do królewskiej twierdzy Lanothar, która była niczym głaz wstrzymujący fale. Choć w końcu nawet największy głaz się rozkruszy przez potęgę fal morskich. Tak samo miało się stać i tym razem. Twierdza po długim oblężeniu padła, ale wielu elfom udało się zbiec. Szczęśliwie, siły mrocznych elfów stopniały, na tyle, że w ich królestwie zapanowała anarchia z powodu braku straży by trzymać lud w ryzach. Państwo szybko upadło, a niektóre mroczne elfy, które przeżyły wyszły na powierzchnię. Wielu zapomniało już o dawnych obyczajach przodków i spokorniało po wielkiej klęsce, choć nie wszyscy.Mroczne elfy są zwinne, szybkie, sprytne; ale niezbyt silne i łatwo nimi manipulować..



Teraz tak... przy elfach już pisałem o podziale elfów. A ten opis na górze, to połączenie elfów nocnych i drowów... no juz nie wspomnę, że z tym parzeniem się z orkami to nie mam pojęcia co to było;P Nie ukrywam, że wszystkie wcześniejsze opisy robiłem z myślą, zeby w końcu dojść do ów nieszczęsnych nocnych elfów...
Tak więc... kolejna "ankietka"
a) robić z tego typowe nocne elfy
b)robić z tego typowe drowy
c) zostać przy jakieś mieszance dzikiej, ale wywale mimo wszystko tą wzmiankę o orkach bo ręce mi opadają...

Edit:
przypominam mój wywód dotyczący elfów Razz
Corvus napisał:
Tak dla ścisłości... Elfy to bardzo ogólne pojęcie. Po prostu "elfy" można powiedzieć na tych przedstawicieli, którzy zamieszkują miasta i prowadzą spokojne życie, handlując dobrami czy dorabiając jako rzemieślnicy. posiadają raczej przeciętne zdolności bojowe z racji, że w niczym sie nigdy nie szkolili. Z tej rasy wywodzą się dwie główne podrasy. Elfy Wysokie (zwykle kapłani, to oni przeważnie stoją na czele państw elfickich) i Elfy leśne, zwane też nocnymi (te od łuków i zabawy w krzakach w ciuciubabkę) A elfy służące w wojsku jako lekkozbrojni to zazwyczaj krzyżówka tych elfów miejskich z tymi leśnymi. Oczywiście dochodzą jeszcze inne podrasy typu elfy śnieżne, czy, utarte już jako oddzielna rasa, drowy(nie mylić z krwawymi czy nocnymi bo to trzy różne podrasy).
Wszystko oczywiście zależy również od systemu na którym się opieramy, czy to Tolkienowski, czy Sapkowski, czy jakiś inny, aczkolwiek stereotypowe elfy opisałem powyżej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corvus Albus dnia Czw 16:46, 06 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 17:46, 06 Lis 2008    Temat postu:

Przyznam się, że te elfy są w połowie mojego autorstwa - po prostu kiedyś z kolegą tworzyliśmy dla własnych potrzeb własny setting fantasy i z braku lepszych pomysłów zwyczajnie skopiowałem ten opis stamtąd, nieco go zmieniając.

Co do ich pochodzenia, to wzorowałem się na jakiejś tam mitologii (o czym kiedyś przeczytałem), że niby pochodzą z mieszanki krwi trolli i elfów. Tobie się nie podoba, cóż, jak wolisz, mnie ten pomysł przypadł do gustu, bo jest świeższy. Żadni mroczni kuzyni, a po prostu hybryda Smile

W moich zamysłach do prywatnego projektu miały to być mroczne elfy (w sensie jak w Dungeons and Dragons), ale Xarr uparł się na nocne elfy, cokolwiek to jest. W Warcrafta nigdy za dużo nie grałem jakby co Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvus Albus




Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:15, 06 Lis 2008    Temat postu:

pół ork pół elf to mi bardziej do krwawych elfów pasuje... drowy to elfy z podziemi, które oddały się czarnej magii, przynajmniej wg większości systemów, w które grałem. Oczywiście sa mniejsze lub większe różnice, ale ogólnie wszystko się sprowadzało do czarnej magii i/lub podziemi.

No nie wiem, głosujcie, ja tam się dostosuje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna -> Ogólna dyskusja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin