Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna Forum Gry RPG Furlandia
Forum gry MMORPG - Furlandia
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opisy ras i klas
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna -> Ogólna dyskusja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:46, 30 Paź 2008    Temat postu: Opisy ras i klas

I Rasy

Ludzie są najbardziej zróżnicowaną i wszechstronną rasą. Są dość wysocy gdyż mierzą około 150 - 190 cm wzrostu lecz są osoby którzy są o wiele wyżsi ale i niżsi. Maja rożną posturę jednak najczęściej są umięśnieni i szczupli. Dzięki tej różnorodności wśród tej rasy mogą być oni wyćwiczeni w każdej dziedzinie. Wielu ludzkich magów pokonało niejednego elfiego maga oraz nie mniej
wojowników pokonało wielu krasnoludzkich wojowników. Nie maja określonych najlepszych i najgorszych stron - we wszystkim są dobrzy ale tylko jeśli trenują jedna dziedzinę - inaczej są dobrzy, lecz nie najlepsi. Atutem ludzi jest ich wszechstronność. Najlepszym przykładem są zarówno potężni magowie jak i wojownicy. Należą oni do najbardziej zuchwałych i ambitnych ras. Najczęściej walczą dla bogactwa i sławy niźli dla osobistego kształtowania swych umiejętności. Ludzie jako rasa najlepiej przyswajają nową wiedze, toteż szybko staja się potężni. Nie są wrogo nastawieni do innych w przeciwieństwie do krasnoludów i elfów. Są także uznawani za najbardziej ekscentryczną z ras, znów z powodu ich różnorodności. Ludzie są najlepsza rasa gdyż potrafią przystosować się do każdego środowiska w szybkim czasie i dlatego tez szybko uczą się wybranej przez siebie profesji.
Za 1 AP ludzie dostają

* +2.5 do siły
* +2.5 do zręczności
* +2.5 do inteligencji
* +2.5 do szybkości
* +2.5 do wytrzymałości
* +2.5 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cariand dnia Czw 19:54, 30 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:47, 30 Paź 2008    Temat postu:

Elfy to bardzo dziwne istoty. Są skryte i najczęściej tolerują tylko innych ze swej rasy. Są szczupłe i niskiego wzrostu bo około 135 - 165 cm wzrostu. Jednak mimo iż wyglądają na słabych maja niezrównane zdolności magiczne. Niewielu przeżywa spotkanie z doświadczonym i rozwścieczonym elfim magiem. Mimo iż są
świetnymi magami również nie są dyskryminowane jako wojownicy. Ich finezja w walce porównywana jest do ruchów kota a siła do tygrysa. Zwinność jest największym atutem elfa ponieważ jako mag musi nie tylko znać magiczne formuły lecz wykonywać szybkie i zręczne magiczne gesty, a gdyby zwinność zawiodła go w walce bronią wojownika - byłby zgubiony. Nie przepadają za innymi rasami gdyż o każdej twierdzą co innego. Ludzie są dla nich nieobyci a krasnoludy zupełnie niezabawne. Podroż zaczynają głównie dla chęci wyruszenia i poznania świata. Najbardziej lubią ukazywać swa zdolność do zwinnej walki mieczem i łukiem, no i oczywiście posługiwaniem się magią. Są bardzo wyniosłe i eleganckie aczkolwiek aroganckie i nietolerancyjne. Elfy są najlepszą rasą gdyż ich atutem jest szybkość i zwinność dzięki których potrafią z niebywałą prędkością dopadać przeciwników.
Za 1 AP Elfowie dostają:

* +2 do siły
* +3 do zręczności
* +2.5 do inteligencji
* +3 do szybkości
* +2 do wytrzymałości
* +2.5 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:47, 30 Paź 2008    Temat postu:

Krasnoludy znane są ze swej ogromnej siły, zdolności bojowej oraz picia piwa w karczmie. Może nie zadziwiają nikogo wzrostem bo mierzą około 120 - 135 cm wzrostu - jednak nie należy ich przez to lekceważyć. Są bardzo krzepkie i umięśnione oraz każdy z nich nosi brodę (krasnolud nie mający brody uznawany jest za zhańbionego). Ich atutem jest siła - i
oczywiście to oni są najlepszymi kowalami Krain. Podróżują głównie dla zdobycia chwały i szacunku dla swojego klanu. Żyją do 400 lat może nawet dłużej wiec maja dużo czasu na osiągniecie w sobie doskonałości w danej profesji. Maja dość neutralne relacje z ludźmi lecz co do elfów maja duże uprzedzenia. Mimo iż kiedyś elfy walczyły ramie w ramie z krasnoludami teraz czują do siebie dużą antypatię. Nie są powszechnie lubiana rasa gdyż są zadziorni i bardzo uparci. Są najlepszą rasa bo potrafią wykorzystać swoje największe umiejętności czyli siłę i wytrzymałość do walki skuteczniej niż inne rasy.
Za 1 AP Krasnoludowie dostaje

* +3.5 do siły
* +2 do zręczności
* +2.5 do inteligencji
* +2 do szybkości
* +3 do wytrzymałości
* +2.5 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:48, 30 Paź 2008    Temat postu:

Orki niedawno przybyli do naszej krainy, lecz już zdążyli zaznaczyć swoją obecność. Znani są z pogodnego charakteru oraz umiejętności wyczyszczenia spiżarni w czasie krótszym niż legion wygłodniałych Krasnoludów. Mierzą oni od 170 do 190 cm wzrostu. Mają najczęście zielonawa skurę, większośc z nich nie posiada włosów, brązowe oczy. Cechą charakterystyczną tej rasy jest fakt iż
żaden z jej przedstawicieli nie nosi obuwia. Ogólnie nie przypominają Ludzi. Większość Orków jest nieco otyła, co wprowadziło już w błąd wielu przedstawicieli innych ras, albowiem jeżeli Ork zechce może porusząć się równie zwinnie jak Elf. Są przy tym bardzo wytrzymali na trudy. Jednak rzadko owe cechy ujawniają się w tej rasie, ponieważ nad brud gościnca oraz dreszczyk przygód, rasa ta przedkłada ciepło domowego kominka. Jeżeli już wyruszają w świat, to raczej z czystej ciekawości niż ze względu na jakieś szczytne cele. Jest to rasa bardzo pokojowa, żyje z dala od spraw wielkiego świata i nie miesza się do sporów innych istot. Mało który z nich para się rzemie�linika czy magą ale. Według niepotwierdzonych informacji wielu z podróżników tej rasy, którzy przybyli do Furlani zasiliło szeregi przestępczej organizacji znanej jako Gildia Złodziei. Śledztwo w tej sprawie trwa.
Za 1 AP Ork dostaje

* +1.5 do siły
* +3.5 do zręczności
* +2.5 do inteligencji
* +1.5 do szybkości
* +2.5 do wytrzymałości
* +2.5 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:48, 30 Paź 2008    Temat postu:

Trolle to jedna z najstarszych ras jakie znajdują się na ziemiach Furlandi. Dawni panowie tego świata, dziś już tylko cienie własnej potęgi sprzed lat. Obecnie jako zamieszkują Jaskine. Jako że najlepiej czują się w grotach, dopiero od niedawna spotkać można przedstawicieli tej rasy w Furlani. Są oni nie wielcy . Najwyższy znany
przedstawiciel tej rasy miał ok 2 metra wzrostu, najniższy - 170 cm. Ich skóra z biegiem czasu stwardniała dzięki czemu sa bardziej odporne. Najczęściej mają zielony lub brązowy kolor skóry. Większość Trolli jest niespokojna i agresywna - idealny materiał na wojownika. Znani są ze swej siły. Jednak o ich inteligencji krążą wśród innych ras setki dowcipów. W swojej ojczyźnie praktycznie żaden Troll nie zajmuje się magią, jedynie odstępcy, którzy opóścili swych rodaków i przybyli do Furlani próbują nią się zajmować, najczęściej jednak z mizernym skutkiem. Wielu z nich nie cierpi jakiejkolwiek formy magii. Ci co opuścili swoje klany to najczęsciej żadni bogactw i chwały awanturnicy. Niestety klimat Furlandi sprawia iż rasa ta na innych terenach niż górskim nie może pokazać wszystkich swych możliwości. Wyroby ich kowali czy też łuczników nie są może zbyt piękne ale za to bardzo funkcjonalne. Dawniej rasa ta była władcą tych ziem, jednak obecnie mało kto liczy się ze zdaniem jej przedstawicieli. Oni sami odizolowalisię od innych ras kontaktując się najczęściej jedynie z przedstawicielami swojego gatunku. Większość z tych co przybywają do Furlani, ze względu na swoją porywczość i nieokrzesanie nazywa się barbarzyńcami.
Za 1 AP Troll dostaje

* +3.5 do siły
* +2.5 do zręczności
* +1.5 do inteligencji
* +3 do szybkości
* +2.5 do wytrzymałości
* +1.5 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:49, 30 Paź 2008    Temat postu:

Nocne elfy to istoty uważane przez większość ludzi za niebezpieczne, ale też niesamowicie piękne. To pierwsze okazuje się być najczęściej nieprawdą, choć to drugie jest jak najbardziej zbieżne z rzeczywistością. Z postury wyglądają jak zwykłe elfy, ale mają ciemną skórę, bardzo jasne włosy i czerwone oczy. Oto ich historia opowidziana przez elfiego mędrca - Methaldira. Jak sam mówi, zdarzyła się przed tysiącami lat.Niektóre elfy, które w ciągu całej historii Del Dendriel wywędrowały do ludzkich i nie tylko krain zdziczały. Niektóre zaczęły parzyć się z orkami i to z ich krwi powstała rasa nocnych elfów. Wywędrowali oni do jaskiń na płaskowyżu Gniledon i tam stworzyli sławne miasto Elbatum, na dalekim Wschodzie. Nocne elfy odziedziczyły po leśnym ludzie piękno, grację, spryt, a co najważniejsze długowieczność, natomiast po orkach odziedziczyli jedno: brutalność. Mieszanka elfiej i orkowej krwi zmieniła kolor ich skóry na obsydianowy.Dzieci nocy stworzyli wysoko rozwiniętą kulturę, której celem było podporządkowanie sobie innych kultur. Nadszedł wtedy straszny czas dla wszystkich ludów krainy, która dzisiaj zwie się Furlandią. Ludzie zwracali się do elfów, którzy pozostali głusi na ich prośby. Niestety, jak się później okazało, miało się dla nich źle skończyć. Mroczne elfy szły na zachód grabiąc, paląc i gwałcąc. W końcu pozostało tylko kilka ludzkich i krasnoludzkich enklaw oraz elfia - Del Dendriel. Mroczne elfy długo nie potrafiły wkroczyć do lasu dzięki Gwardii Łuku, jednak w końcu opór został złamany i elfy zostały zepchnięte do królewskiej twierdzy Lanothar, która była niczym głaz wstrzymujący fale. Choć w końcu nawet największy głaz się rozkruszy przez potęgę fal morskich. Tak samo miało się stać i tym razem. Twierdza po długim oblężeniu padła, ale wielu elfom udało się zbiec. Szczęśliwie, siły mrocznych elfów stopniały, na tyle, że w ich królestwie zapanowała anarchia z powodu braku straży by trzymać lud w ryzach. Państwo szybko upadło, a niektóre mroczne elfy, które przeżyły wyszły na powierzchnię. Wielu zapomniało już o dawnych obyczajach przodków i spokorniało po wielkiej klęsce, choć nie wszyscy.Mroczne elfy są zwinne, szybkie, sprytne; ale niezbyt silne i łatwo nimi manipulować..
Za 1 AP Nocne Elfy dostają:

* +1 do siły
* +4 do zręczności
* +4 do inteligencji
* +4 do szybkości
* +1 do wytrzymałości
* +1 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:50, 30 Paź 2008    Temat postu:

Taureni to istoty o głowie byków, a ciałach ludzi. Jest wiele legend o ich powstaniu, żadna nie jest tak naprawdę wiarygodna, jednak tak brzmi ona według samych taurenów. Mówią oni, iż dwóch pierwszych taurenów było ludzkimi małżeństwem, które posiadało niewielkie stado krów. Niestety jednak, pewnego dnia ich bydło rozpierzchło się z powodu niedopatrzenia niewielkiej wyrwy w ogrodzeniu. Ludzie ci (ich imiona nie są znane) bardzo się zmartwli, ponieważ ich stado było dla nich jedynym źródłem utrzymania, więc udali się na poszukiwania. Doliny w Niskim Kazzorze są jednak bardzo długie i rozwidlają się w wielu miejscach, a więc odnalezienie stada okazało się niemożliwe. Mężczyzna wpadł na pomysł udania się do lokalnego maga objawień, który mógłby odkryć rozpierzchłe po okolicy stado. Rzucił czar, a w jego kuli ukazała się miniaturka okalających wieżę gór oraz małe punkty oznaczające pojedyncze sztuki ze stada. Ludzie podziękowali magowi i udali się by odnaleźć zagubione zwierzęta, ale ten jako wymuszoną zapłatę postanowił ich upokorzyć, ponieważ nie był dobrego usposobienia. Wymówił cicho inkantację i głowa tych ludzi została przetransmutowana w byczą, podobnie jak u ich dzieci. Po latach, ród ten powiększył, a każdy z potomków dawnych pasterzy miał podobną, byczą głowę; niezależnie od ilości krwi innych istot w ich żyłach.Taureni są bardzo dobrymi wojownikami i barbarzyńcami z powodu nieprzeciętnej siły i wytrzymałości. Są zazwyczaj bardzo pochopne i mało odporne na wpływy innych istot oraz niezbyt zwinne, za to są bardzo dobrymi biegaczami.
Za 1 AP Taureny dostają:

* +4 do siły
* +2 do zręczności
* +1 do inteligencji
* +3 do szybkości
* +4 do wytrzymałości
* +1 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:50, 30 Paź 2008    Temat postu:

Nieumarli to zazwyczaj nieprzyjemni osobnicy, z postury przypominają ludzi, lecz gdy się podejdzie bliżej czuć charakterystyczny smród stęchlizny. Charakteryzuje ich również brak oddechu, ale za to mają nieposkromiony apetyt i pragnienie. Ludzcy magowie utrzymują, że nieumarli byli niegdyś ludźmi żyjącymi w dawnym Crimum, kiedy było ono jeszcze wioską o nazwie Criomanum. Pewien mag, który tam rezydował był zawsze bardzo pomocny; udzielał rad wójtowi, wytwarzał mikstury, wynajdywał narzędzia ułatwiające pracę (to właśnie jemu dzisiaj cała cywilizacja zawdzięcza na przykład płóg). Jego ego było jednak za duże jak dla małej osady, więc po pewnym czasie się z niej wyprowadził by poszerzyć horyzonty na Uniwersytecie Netheril (dziś pozostały po nim już tyklo ruiny). Wrócił po kilku latach do wioski odmieniony, odmawiał pomocy mieszkańcom, aż w końcu stali się wrogami. Pewnego razu kilkoro dzieci postanowiło zrobić magowi kawał i oblać go wodą, ten w akcie zemsty pozamieniał wszystkich w dziwne stwory, które mimo, że nie wytwarzały ciepła ani nie oddychały, jak inne żyjące istoty, zachowały inne funkcje życiowe jak na przykład odżywianie, które jest w ich przypadku bardzo ważne. Z powodu ich pozostania na skraju życia-nieżycia, zostali później nazwani nieumarłymi i rozprzestrzenili się następnie po całej krainie, choć pozostali rzadkością i zobaczenie nieumarłego robi dzisiaj sensację. Nieumarli, z powodu zazwyczaj dużych ilości glukozy dostarczanych do ich mózgów stali się barzo inteligentni, a na ich umysły trudno jest wpływać, ale z powodu beztlenowego sposobu oddychania ich mięśnie nie rozwinęły się w taki sposób jak u innych ras, więc są bardzo słabi, powolni i niezręczni.
Za 1 AP Nieumarli dostają:

* +1 do siły
* +1 do zręczności
* +2 do inteligencji
* +1 do szybkości
* +2 do wytrzymałości
* +5 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:51, 30 Paź 2008    Temat postu:

II. Klasy

Wojownicy są popularną klasa. W większości wojownikami zostają krasnoludy choć elfy i ludzie tez nie rezygnują z tej klasy. Mają największe zdolności bojowe - najważniejsze dla nich są siła i wytrzymałość ale tez bez odpowiedniej szybkości i zręczności się nie obejdzie. W Furlandi wojownicy stanowią największą część społeczeństwa. Podczas walki wojownik posługuje się bronią białą a najczęściej ubiera się w mocne zbroje - choć są w Furlandi znakomici szermierze którym zbroja tylko przeszkadza. Zostają złymi rzezimieszkami, silnymi ochroniarzami, wiernymi obrońcami, przebiegłymi złodziejami, lub po prostu neutralnymi poszukiwaczami przygód. Wojownikami zostają osoby które najczęściej szukają okazji do bitki i przetestowania swoich zdolności bojowych, lub z chęci zemsty na kimś ale tez dla samoobrony lub zmierzenia się na arenie z innymi dla chwały.
Krasnoludy które zostają wojownikami są najczęściej nieokrz sani i porywczy, ale i silni oraz bardzo niebezpieczni, posługują się ciężka bronią i zbroja. Elfi szermierze posługują się lekka bronią i zbroja aby móc wykorzystać swoja zwinność podczas walki. Natomiast ludzie akceptujący tę profesję zostają równie dobrymi zbrojnymi co zwinnymi wojownikami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:51, 30 Paź 2008    Temat postu:

Magowie maja swój stereotyp którego skrupulatnie się trzymają. Elfy najczęściej akceptują tą klasę choć ludzie nie wydają się być ta profesją mniej zainteresowane, natomiast krasnoludy krzywo na nią patrzą. Magów nie obchodzą bronie czy zbroje. Nie uważają iż siła czy wytrzymałość są najważniejsze - w sumie uważają je za zbędne. Siła maga są jego czary. W Furlandi magowie tworzą ścisłą elitę i zazwyczaj trzymają się razem. Są mądrzy i charyzmatyczni, inteligentni i roztropni - lecz są tez szaleni inierozważni czarodzieje którzy wymyślają nowe dziwne zaklęcia. Magami zostają przeważnie osoby którechcą poznać tajniki wiedzy i potęgi magicznej aby mogli stać się najpotężniejszymi magami swych czasów.
Krasnoludy nie wybierają tej klasy chyba że są to jakieś bękarty - tacy zostają najczęściej szalonymi wynalazcami. Jest to ulubiona klasa elfów które są mądre i roztropne. Ludzcy magowie są inteligentni i utalentowani lecz znajdują się też wśród nich dziwni ludzie których nie powinno się dopuszczać do magii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:51, 30 Paź 2008    Temat postu:

Hej, przyjacielu! Potrzebujesz może pomocy? Mogę ci pokazać parę ciekawych miejsc w naszym pięknym mieście! Choć pokażę ci skrót, proszę tą wąską uliczką. Kim są ci uzbrojeni osobnicy? To moi wspólnicy, razem prowadzimy interesy...
Mówi się, że kiedy pojawiła się inteligencja pojawili się i oni - Złodzieje. Ponoć to jeden z najstarszych zawodów świata, jednak na pewno jeden z mniej poważanych. Nikt nie lubi złodziei ale każdy chciałby mieć ich po swojej stronie - z jeszcze innej strony zaprzyjaźnienie się z kimś takim to jak zaprzyjaźnienie się z kobrą. Jedno jest pewne - już nie będziesz się nudził więcej w towarzystwie złodzieja. Złodzieje to przede wszystkim sprytni osobnicy, którzy ponad siłę i otwartą, honorową walkę stawiają podstępy oraz oszustwo. Kiedy mogą, unikają walki, lecz gdy już do niej staną starają się użyć wszelkich sposobów aby wygrać. Niestety to wszystko powoduje iż nie są zbyt lubini pośród mieszkańców Furlandi, a już na pewno siły porządkowe próbują zwalczać ich na każdym kroku. Wielu z nich prowadzi podwójne życie, tak aby zabezpieczyć się na wypadek gdyby coś poszło nie tak. Lecz nawet w tej wydawałoby się do końca zepsutej kaście, czasami natknąć można się na kogoś kto wspiera innych bez oglądania się na własne korzyści. Tacy najczęściej zostają zwiadowcami karawan, czy też przewodnikami grup poszukiwaczy przygów. Jednego można się spodziewać po złodzieju - tego że nic nie jest pewne. Najczęściej tę ścieżkę życiową wybierają Hobbici, choć słyszano również o Jaszczuroludziach którzy pałali się tą profesją. Pewne cechy są niezależne od rasy danej postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:52, 30 Paź 2008    Temat postu:

Paladyni to ludzie lub elfy w pełni oddani służbie dobru i walce ze złem. Ciężka, wypucowana zbroja, długi miecz i czary to ich cechy charakterystyczne. Znani są też z dobrych manier i pałają chęcią zniszczenia zła. Niektózy paldayni bywają wręcz fanatykami jeśli o to chodzi, ale większość mimo wszystko wie co to umiar. Bóśtwa opiekuńcze paladynów zawsze obdarzają swych rycerzy odrobiną swej mocy, dlatego paladyni potrafią sami siebie wskrzeszać, jak i rzucać czary mimo ciężkiej zbroi na sobie. Znajomość magii nie przeszkadza im jednak w osiągnięciu mistrzostwa we władaniu bronią ręczną, którą posługują się tak dobrze, jak wojownicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:53, 30 Paź 2008    Temat postu:

Druidzi to klasa, do której należą stworzenia różnych ras, jednak głównie są to ludzie i elfy. Charakteryzuje ich bardzo silny związek z Naturą, dzięki czemu są mistrzami zielarstwa oraz wyrabiania mikstur. Połączenie z naturą umożliwia im też rzucanie czarów, podobnie jak u maga, ale starają się nimi raczej chronić rośliny, zwierzęta i cały naturę, niż atakować inne stworzenia. Druid nigdy nie ścina drzew, co więcej: często leczą uszkodzone przez nierozmyślnych drwali rośliny. Stąd ich zdolności do rzucania czarów leczących. Ludzie natury, jak często są zwani przez innych potrafią się również posługiwać bronią, ale nigdy taką, jaka jest używana przez myśliwych. Używają zatem miecze młoty i inną rodzaje broni ręcznej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cariand
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 19:53, 30 Paź 2008    Temat postu:

Tę klasę tworzą rzemieślnicy, kowale, kolekcjonerzy chowańców i kupcy. Grupa ta nie ma określonych ulubionych ras którzy wybierają ta profesje. Każdy krasnolud, elf czy człowiek nadaje się na kupca czy kowala. Jednak tylko rzemieślnicy potrafią najzręczniej posługiwać się kowalskim młotem lub kupieckim sztucznym urokiem. Używają broni białej gdyż nie interesują ich zaklęcia - w zasadzie walka także lecz nigdy nie wiadomo z kim przyjdzie handlować wiec zawsze noszą przy sobie broń. Zostają bogatymi handlarzami, silnymi kowalami lub chciwymi szulerami lub przemytnikami. Rzemieślnikami zostają osoby którymi prowadzi chęć szybkiego zarobku a potem osiedlenie się i rozkręcanie interesu. Jednak niektórzy zarabiając nielegalnie pieniądze zakładają potajemne gildie złodziei lub przemytników.
Każda rasa ma takie same predyspozycje na obywatela.
Cechy Rzemieślnika:

* Premia do umiejętności Kowalstwo w wysokości 1/10 poziomu Rzemieślnika
* Premia do umiejętności Alchemia w wysokości 1/10 poziomu Rzemieślnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fenwind




Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: 50°02' N 18°32' E

PostWysłany: Czw 19:57, 30 Paź 2008    Temat postu:

Mam jedno pytanie... kto przydzielał ilości pkt dla danej rasy? Bo jest to z lekka patologiczne ;>

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fenwind dnia Czw 19:58, 30 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gry RPG Furlandia Strona Główna -> Ogólna dyskusja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin